Söndag idag

Och jag kommer inte ha något problem med att veta vad jag ska göra! Ska nämligen om ca 2 timmar sätta mig på en buss som för mig tillbaka till L-å och den tar ca 8,5 timmar! Så egentligen kanske jag kommer ha problem med att veta hur jag ska fylla tiden på bussen... Men jag får väl läsa å hoppas dom visar nån trevlig film... :)

Har haft en riktigt trevlig vistelse i Sundsvall! Det är som skönt å komma bort ibland... Bara vara å inte göra nåt särskilt... Vi har ju fyllt dagarna väl här jag å min bror, men bara med trevliga saker! Gårdagen avslutades med att vi såg en film, The Changeling, en bra film! Man känner sig rätt upprörd när man ser den! Ger lite tankeställare om att vi faktiskt trots allt på dom flesta ställen i världen har utvecklats vad gäller människosyn och annan vetenskap... Tack å lov för det!!

Känner fortfarande av mina låsningar i ryggen och har nu börjat ge upp och inser att jag nog måste gå till kiropraktorn... Tror inte att detta kommer försvinna av sig själv denna gång... Brukar ju hoppas på det! :) Nåja det är bara att bita i det sura äpplet å ringa imorgon... Har dock massagetid imorgon, så det kan ju hjälpa en aning i alla fall... Det kanske inte är så där jätte-bra att sitta på en buss ca 17 timmar inom loppet av 4 dagar... Men vad tusan, det var det värt! (har ju inte suttit dom där sista timmarna ännu, men........)

Nähä, här blir det inte mycket gjort! Måste nu fixa frukost å packa grejer...

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0