Ny vecka...

... nya möjligheter!

Idag är det måndag! Sitter nu på bibblo i Kulturens Hus och samtalar med min kontakt-tjej. Det är hon som bestämmer vad vi ska göra när vi ses å idag var det internet på bibblo som låg på önskelistan... :) Innan vi träffades har jag varit på massage! Och JAAAA det var välbehövligt! Och är fortfarande inte bra! :S Men så mycket bättre! Det är verkligen helt underbart att unna sig själv detta en gång i månaden... För min kropp är ju bara min! :) Och det var väl det där med att investera för framtiden?! Bokade även in en tid hos kiropraktorn på fredag, så det är bara å hoppas hon får till det! Jag vill ju helst slippa gå dit, men nu har det gått för långt, så det är bara å ta sig i kragen å ta sig dit...

När jag kommer hem ska Guddottern komma å vara med mig en stund. Det är föräldramöte på förskolan å både hennes mamma å pappa ville gå dit... Så då passar det ypperligt att få vara med Gudmor en stund! Det känns som evigheter sen jag sett mitt hjärta, så det ska bli skoj!

Imorgon tisdag å p-möte! Å som vanligt har man ingen aning om var det ska sluta!!!! Jag har i alla fall bytt skift me A-K, så jag börjar först 10:30 imorgon... SKÖNT!!! Bara å komma ihåg å ta med sig middag...

Det var en kort rapport från min verklighet en måndag som denna.... :) Känns som om bristen på socialt umgänge är stor dessa veckor... Vet inte hur det kan komma sig, men trots att jag arbetar endast 75% så är jag alltid på jobbet på kvällarna... Nåja, det blir fin komptid till jul!!!!! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0