Långa söndag!

Igår när jag tittade ut blev jag alldeles lycklig för att det var vitt på backen... Men säg den lycka som varar för evigt, för idag är då minsann all snö borta å det är bara regnigt, grått å trist... Det var som om det blev en riktigt tråkig höstdag den dagen det blev vintertid på klockan... Känner mig rätt förvirrad med tiden... När jag tittar på klockan måste jag som fundera på om jag ställt om den eller inte... :) Måste ställa om alla innan denna dag är till ända, för annars lär jag vara total-förvirrad imorgon!

Denna dag känns det som om jag hunnit med en hel del! Kan ju bero på att den är en timme längre än övriga dagar... Direkt på morgonen, gick jag ner å bokade tvättstuga och medan de första maskinerna tvättades gick jag å lämnade tillbaka filmen jag å lilla Lillebror såg igår, Dumpa honom! Rätt bra film! Man fick som skratta å behövde inte jätte-mycket hjärnkapacitet för å se den... :) Lagom till mig! När detta var gjort fortsatte jag tvätta å sen har jag varit på stan å fikat med båda mina bröder å me Svägerskan å Prinsessan... Sen har vi ränt runt lite å nu är jag hemma igen!

Ska nu åter bege mig till min bror för att samtidigt passa på att umgås med Guddottern å hennes mor å far som skulle dit på besök! :) Man får ju slå flera flugor i en smäll!! Pang bara!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0