Hemma!

Kunde väl inte föreställa mig hur himla trevligt det var att lämna bussen ikväll! Egentligen går det rätt bra att åka buss, även om det är länge, men det blir genast mer jobbigt om man måste sitta med någon okänd person! Då blir det mer trångt å så... Å nu var det typ fullt på bussen från Ö-vik, så det var bara å dela sitt "dubbelsäte" med någon annan... Nåja, det gick det oxå! Kan inte fatta hur märkligt det är det där med tid... Nu har man "suttit av" en hel arbetsdag, över 8 timmar, på en buss!!! Och det känns ändå inte jätte-länge när man väl åker... Men när man väntar på nåt, då är tiden lång! Dessutom är man trött efter att ha gjort INGENTING! Har nu påbörjat en ny bok som Katerina Janouch skrivit, Bedragen, heter den å handlar om en kvinna som är barnmorska... Verkar lättläst och helt okej efter dom dryga 170 sidor som jag plöjt igenom... Så den ska jag fortsätta läsa när jag lägger mig på min spikmatta ikväll! :)

Tänkte att jag skulle ladda in lite bilder från S-vall... Är ju rätt stolt över mig själv som klarade av att "klättra" upp för denna backe, så jag måste ju sätta in bilder på detta! :)





Min bror hyr sin lägenhet i andra hand å man kan ju ibland fundera på hur människor tänker när dom inreder sina hem... Nu är ju inte jag nån expert på området, men jag var ändå tvungen att "dokumentera" lite... :) Det hängde nämligen totalt olika slags tavlor i både stil, storlek och form på väggarna... Då kan man ju undra om personen endast hängt dit dom för att nåt skulle finnas på väggarna när lägenheten hyrdes ut, men det verkade enligt min bror som om dom hängt där ett bra tag då det var ett dammlager på ramen... :) Nåja, man kan ju i alla fall fundera... Och som tur är är ju smaken delad!!!

Denna hängde som synes ovanför spisen!
 
vardagsrummets tavlor hade oxå mycket olika stil och form...

Nu ska jag avsluta detta dillande, för det känns som om hjärnan går på halvfart...

Ny vecka med nya möjligheter imorgon! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0