Det var den helgen det

Och jag kan inte för mitt liv fatta vart den tog vägen??? Jag har väl utnyttjat tiden väl som vanligt, när tiden återigen gått så fort... :)

Eftersom jag var vaken alldeles onödigt länge i fredags, så sov jag kl. 8 på lördag morgon när Cammo ringde! Hon hade dock ett trevligt förslag att komma med, så det gjorde absolut inget att jag blev väckt... Jag blir sällan arg av att bli väckt, så det är ingen fara att väcka mig, men som sagt hade hon ju dessutom ett trevligt förslag! :) Vi har ju varit på väg till IKEA under en längre tid,,, Kanske nån månad eller så, så nu tyckte hon att det var dags! JAAAA, givetvis vill jag följa med! Hade inget desto mer inplanerat, så det kändes som en trevlig utflykt. Det var dessutom rätt länge sen vi sågs, så i vanlig ordning hade vi massor å snicksnacka om! :) Resan går fort då!



Det lustiga med detta varuhus är ju att det innehåller en hel massa saker som man inte hade en aning om att man behövde INNAN man går in där... Så även denna gång! Jag kom ut därifrån en massa pengar fattigare, men oxå så nöjd! Det kändes som om jag i alla fall köpte det jag behövde (och kanske lite mer)! Han var/är smart denna Kamprad! Allt är billigt, men när man väl kommer till kassan, så har man ändå handlat för massor! :) Vi hade en mycket bra dag i Happis!

När jag kom hem skickade en före detta arbetskompis meddelande å ville gå ut... Det är typ evigheter sen vi setts så jag tänkte att jag får väl offra mig lite! :) Om jag hade funderat ungefär fem minuter till hade jag nog slocknat i soffan, men nu hade hon rätt bra övertalningsförmåga... :) Det var väl helt okej ute... Var först på Allstars å sen på Olivers... Jag vet inte om det är så att jag börjar bli gammal, men jag tyckte det var rätt mycket unga människor ute på Allstars... :) Träffade några bekanta i alla fall under kvällen!

Idag har min kära vän L varit förbi å det kändes som om det var "100 år sen" vi träffades sist! Det är så det är med livet, veckorna går å om man inte "styr upp" att man ska träffas så hinner det gå hur länge som helst mellan gångerna... Nåja, det var i alla fall mycket trevligt att ses!!! Vi drack te å babblade...

Sen har jag sett en film, som jag hade kunnat vara utan att se... :) Å nu är det snart dags att fortsätta se film... Tänkte se filmen på fyran ikväll...

Dagen idag har jag sannerligen försökt kurera mig från mitt halsont... Går väl sisådär... Jag har haft ont i halsen sen fredag kväll, så jag tycker det kan försvinna NU!! Försöker med te... Kanske borde ta lite honung oxå! Jepp, så får det bli!

Nu TV-soffan!

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ta en värktablett, kan blir bättre av det :)



Det blev inget ikea för oss. D ville hellre jaga. Mycket trist tyckte jag, men jag överlever nog ett par veckor till utan ikea.

2009-10-05 @ 09:14:32
URL: http://lindseybloggar.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hello! Jo Sanna var jätte duktig och trevlig... Tyvärr så har de bokningsstopp fram till juni 2010 :S Annnars hade jag genast bokat en ny tid...

2009-10-08 @ 08:13:34
URL: http://bloggycecilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0