Rapport från en sjukling

Lät ynkligt det där... Men det är ju så det är! :) Nåja jag känner mig faktiskt på bättringsvägen nu, har inte alls lika mycket feber som tidigare, så nu finns det hopp om livet!! Beslutade mig trots allt att stanna hemma från jobbet ännu imorgon, så jag hinner återfå lite mer krafter innan jag ska tillbaka... Det känns som onödigt å chansa när man ändå ska resa på fredag... Kommer vara nog illa med flygresan med tanke på hur täppt jag är! Nässpray och rinexin hoppas jag kan avhjälpa en del i alla fall! :)

Har idag roat mig med att se Änglar och demoner. Den var helt okej! Inte som Da vinci koden, men ändå bra! Klart sevärd i alla fall!

Här i stan blåser det som tusan, så av den orsaken är jag inte så lessen över att vara sjuk å instängd! :) Har faktiskt varit ut på balkongen och andats frisk luft, tänkte att lungorna kunde behöva det! :)

Nu ska jag återgå till att göra INGENTING! Nu känns det verkligen som om rastlösheten kryper i mig, men det är bara å härda ut! För jag vet oxå att anstränger jag mig för mycket lär jag väl få tillbaka febern å det vill jag INTE! Ska se om jag kan hitta på nåt roligt projekt att sysselsätta mig med..... Foton kanske?! :)

Kram! :)


Kommentarer
Postat av: milla

Tyckte inte heller filmen var så mkt att hänga i julgranen, boken var mkt bättre, men som sagt, helt ok. Hade du bott här i krokarna hade du kunnat hjälpa mig med mina foton, har drösvis. Sen julen 2006 har jag bilder som inte ramlat ner i sina album, himla märkligt fenomen det där. Krya på dig, segt o vara förkyld i dessa dagar!

Och Ja, du var med när Bumbi döptes, tror det var cecci som myntade uttrycket om jag inte minns helt fel.

2009-11-03 @ 14:51:07
URL: http://millasplejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0