Nu har jag jul här i mitt hus

Jaaa, lite julkänsla har jag i alla fall inomhus... Men utomhus lyser snön fortfarande med sin frånvaro, så det är sämre med julkänslorna där... Nu är det i alla fall kring 10 minusgrader, så hoppet har inte dött ännu! :)


Mina nya köksgardiner med tomtar på!



Inköpte en ny stjärna idag, så nu har jag lite nytt i alla fall...

Dagen idag har jag börjat med att besöka möbelaffären i G-stad med L, N å A och sen var vi in på Rusta å jag införskaffade nya små mattor till sovrummet för 29 kr styck å stjärnan som syns ovan... Sen fick jag skjuts till den nyblivna 4-åringen å hennes mor å bror... Lyckan är stor när man fyller 4 år! Å jag ska faktiskt erkänna att jag har vissa minnen från min egen 4-års dag... :) Dels har jag ju sett på bild, men med bildstöd kan man också minnas en hel del... Jag vet i alla fall att jag var grymt rädd för Tomten den julen jag var 4 år... Pappa fick hämta alla mina paket då... Jag blundar på alla bilder då Tomten är närvarande! Så kan det oxå bli! Nåja, det var i alla fall trevligt att träffa dom alla!

Sedan åkte jag buss hem å åt middag å sen har jag varit på vattengympa... Nu återstår att se om man är nog frisk, eller om jag ska hosta hela halva natten... Hade även lite ont i armen där jag fått sprutan, men inte alls farligt... Konstigt nog verkar man ha klarat sig utan allvarligare biverkningar... Som sagt, ömhet där dom stuckit, som ett blåmärke när man rör där och sen är det som att man har träningsvärk eller nåt, för det gör ont när man lyfter armen... Knasigt att lite vaccin kan göra detta???

Nu är det snart dags att sova så man orkar med den nya veckans spännande äventyr! Jag ska i alla fall ha "kalas" på torsdag, så det så! Kommer nog aldrig sluta ha kalas, för det är så fantastiskt roligt att få en anledning att träffa alla! :) Nåja, jag har ju även lovat Mellansonen i "min familj" att jag ska ha fiskedamm, så det är bara att fixa!! *ler*

Hoppas ni får en bra start på veckan!

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: L

Fiiin stjärna...Vi kommer en sväng hela familjen vid 18 tiden...sedan måste vi avvika så jag hinner till Hertsön gammal HAAAVsbotten...

Kram

2009-11-30 @ 21:03:27
URL: http://mammakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0