Lycka är att...

...vara älskad och kunna älska! Bland annat... Sitter nu hemma hos "min familj". Barnen ser på Bolibompa. Mamman är på egna äventyr å Pappan arbetar... Å jag får vara med mina älskade killar! Träffade även F här när jag kom å avlöste honom... Himla kul, då det är väldans länge sen vi sågs! Han är en människa som man blir glad av! Jag tror inte man kan vara ledsen å arg i hans sällskap! Tack för den energi-kicken! :) Storkillen håller på med gymnastiska övningar genom att klättra upp för dörrposterna... :) Att vara älskad å kunna älska... Att komma hit å mötas av dessa tre små underverk som alla har massor att berätta å visa och som säger att dom saknat en! Ja, det är lycka!!
Njuter idag av att ha fått ha en del kloka samtal... Pratade med Chefen på arbetet å känner mig nu mer stärkt i vissheten om att jag är bra som jag är!! Jag vet ju det, men det är inte alltid lätt att tro på det när man känner sig motarbetad... Men.... En människa som själv inte mår bra måste ju försöka projicera problemet till någon eller något annat... Jag vet! Tur jag har en klok chef då!!  :) Idag fyllde bästa arbetskompisen år å hon bjöd på Cheesecake! Jag vet att jag absolut inte borde äta den då den innehåller grädde, inte bra för magen, men man kan ju inte låta bli!!! Å god var den!! Hallelujah moment! :) Tack kära vän för att du förgyller dagarna på jobbet! Fick skjuts till stan från arbetet å hade ett intressant samtal även då... Sedan skulle jag träffa kontakt-tjejen, men det var visst nån miss i kommunikationen, för hon var inte där jag var å hon hade tydligen glömt telefonen hemma då hon ej svarade... Nu fick ju jag mer tid me killarna såååååå......
Lördagen gick i umgängets tecken! Började med att fika på stan me Kära vännen L, vi hade inte setts på sååå länge, så det var minsann dags! :) Gravid-magen hade vuxit å var så fiiin! Efter detta trevlighets fikat åkte jag till Björx å umgicks med E å barnen... Länge sen även det, så det var ett kärt återseende... Kanske främst från Lill-tjejen... Hon höll på att välta mig när hon sprang å skulle krama mig när jag kom! :) Gull-ungen!! Även L kom dit å surrade å drck kaffe me oss... Sedan hem för att göra sig vacker (vackrare?) å sen till Cammo för lite vin å umgänge.... Sedan till Oliver´s... Trevlig dag/kväll/natt helt enkelt! :)
Söndagen gick i lugnets tecken...........
Nu är det dags för kvälls-rutiner här!!! Time to go!
Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0