Lördag morgon

Helgen är här! Å det bästa är att det är nästan hela helgen kvar! Me like!

Igår var det fredag å jag slutade tidigt! Vi blev bjudna på smörgåstårta på arbetet då L fyllt 50! MYCKET gott! Ska genast ta receptet på den å ev tillverka en sådan i den närmaste framtiden! :) Vi hade oxå gympa med dom stora barnen, så dagen gick fort! Fick skjuts till stan å åkte sedan hem per buss... Somnade på soffan å sov drygt en timme! Det behövdes kan jag säga!
..........................................
Fredagskvällen gick i trevligheternas tecken! Goda vännen å Mamman i "min familj", L, inbjöd mig att vara med på deras förskolas "after work"... Jag fick ju vara "stand in" då maken lämnat stan med både hundar å barn! Det var som Leijon-Pappan sa att jag får vara "äkta hälft" åt båda hållen i den där familjen! Desto bättre, då får jag ju vara med på dubbelt så mycket skoj! *skratt* Nåja, Facebook är fantastiskt roligt! Jag var ju tungen att skriva att jag skulle på date, för det var det hon frågade mig L om jag ville gå på date med henne! Och vad händer? Alla blev så klart nyfikna! (hade även jag blivit så det var ju ej så konstigt) Men nu vet ni go vänner att den här daten leder inte till något annat än fortsatt vänskap! :) Och dessutom är vi ju förlovade sen snart 15 år tillbaka jag å L! *ler* Vi hade i alla fall riktigt trevligt där på den där tillställningen! Vi fick fantastiskt god middag och efterrätt!! Och så fick vi leka lite! :) Som sagt, trevligt å kul å träffa nya människor oxå...

Nu ser jag att det snöar ute! Å jag blir alldeles lycklig!!! Det är så himla trevligt när det kommit snö, allt är ljusare å renare... Å på jobbet har vi hur kul som helst när vi kan åka madrass! ;) Undra vem som har roligast, fröken eller barnen???

Nu ska jag fortsätta ta det lugnt ett tag till, sen vet man aldrig hur dagen fortsätter! :)

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: milla

mäh, retsticka ;)

Men det verkar iaf ha varit en väldigt rolig fredag.

2009-11-14 @ 14:20:26
URL: http://millasplejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0