Jag vet...

... att det är en evighet sen jag bloggat senast.... Borde nog har gjort det, för det är ju alltid en massa som snurrar i planeten på mig, men det har som inte blivit av....... Här kommer snabb-info så ska jag skriva ett bättre inlägg vid ett annat tillfälle...

Tisdag Kalas - kväll hos C

Onsdag Umgänge hos min bror med familj fick middag å sen shopping på ICA-Maxi me Svägerskan

Torsdag Tvätt- och städ-kväll

Fredag Slutade tidigt, umgänge med Svägerskan å Prinsessan Tacos hemma hos dom i väntan på lilla Lillebror med kompisar

Lördag Storforsen med brudarna

Söndag Hemkomst, hängt upp julgardiner å söndagsfikat hos Bror med familj.

Kan säga att jag fick fundera en hel del på vad jag gjort för att få det nedskrivet.... :) Som sagt, återkommer vid ett senare tillfälle... Nu måste jag faktiskt sova för å orka med hela dagen på Universitetet imorgon! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0