Härda ut!

Det känns som om det är det man gör just nu! Inväntar mitt tillfrisknande, men det går inte alls som jag önskar... Hade hoppats på att vara helt feberfri ikväll, så jag skulle kunna gå till arbetet på onsdag, men inte det inte! Blir då definitivt hemma imorgon och sen får vi se... Men det är ju ingen idé å stressa tillbaka, ingen som tackar mig för det inte! Å dessutom är det ju bra om man är frisk så man kan följa med till Stockholm på fredag... Men dit är det ju ännu många dagar, så det ska väl inte va nåt problem?! Apropå Stockholm så pratade jag med både A-K å L från jobbet idag å somliga på stället har redan packat väskan!!!!! Jag höll nog på att svimma av den informationen... Själv har jag inte ens funderat på vad som ska med ännu... Snacka om å vara milslängder ifrån varandra vad gäller tidstänkandet! Men det är ju tur vi är olika! :)

Idag har jag ringt VC och efter att dom ringde upp mig 5 timmar senare har jag i alla fall fått utskrivet rinexin, så då kanske jag slipper få problem med bihålorna denna gång... Kände nämligen av det i morse å eftersom jag vet var det brukar sluta tänkte jag vara lite förebyggande denna gång... Nu ska jag ju bara ta mig till apoteket för å hämta ut dom... Men jag har några hemma, så jag har inte akut kris i alla fall...

Det är lustigt att när människor i dessa tider blir sjuka, så undrar alla om det är svininfluensan! :) Tänk vad påverkade vi är av media och allt snack kring denna sjukdom! Nu tror ju inte jag att jag drabbats av denna flunsa, å har jag det kan jag ju bara vara glad för i så fall har jag då fått en betydligt lindrigare variant än den som beskrivs överallt... Frågade även om det när jag pratade med han från VC, men han kunde då inte säga nåt! Det enda jag blev klokare av var att jag i alla fall skulle vaccinera mig eftersom jag inte fått konstaterat att det är just den influensan! Jaja......

Nu ska jag faktiskt krypa ner under täcket å hoppas att ytterligare en natts sömn kanske kan läka lite mer av denna sjukdom! Imorgon ska jag roa mig med att se Änglar å demoner som min bror hade hyrt å omtänksam som han är undrade han om jag oxå ville se! Tack för det! Nu har jag några timmars sysselsättning även för morgondagen... :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0