Feber

Det är visst kroppens försvar... Det som tvingar en att vila å som gör att kroppen bekämpar det hemska virus som drabbat en... Det är som om det för mig går en gräns vid ca 37,9 graders feber om jag orkar sitta upp eller endast orkar vila... Idag har jag nästan bara vilat! Det är som om det är eländigare idag än igår, men då kanske det nåt sin kulmen?! Jag har som mål att vara frisk å kunna gå på arbetet på onsdag, då sätter jag inte ribban för högt, hoppas jag! :) Vi ska ju åka till Stockhom på fredag så till dess bara måste jag vara frisk!

Det är inte bara jag som har virus... Nej, min dator tjorvar oxå! Den har inte virus (vad jag vet) men den tjatar konstant om att jag måste köpa ett virusprogram för X antal dollar i månaden... Måste ringa nån som är mer kunnig än jag på området för att försöka reda upp detta!

Jag fick förfrågningar om att lägga upp bilder på min nya mörka frisyr... Jag ser ALLDELES för eländig ut nu, men rinnande å febriga ögon, så det får bli vid ett senare tillfälle! :)

Nej, nu återgå till det jag gjorde nyss... VILA!

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: milla

Krya på dig och smörj näsan ordentligt så vi får se bild snart! Om det är ngn tröst så är vi inne på vår 4e förkylning den här hösten.....

2009-11-02 @ 10:22:46
URL: http://millasplejs.blogg.se/
Postat av: Anci

Tack! Jag hoppas det ska gå över snart! Men man får ju försöka tänka att det alltid finns dom som har det värre! ;) Även om man ju tycker väldigt synd om sig själv när man är sjuk! :)

2009-11-02 @ 11:44:37
URL: http://ancibloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0