Fantastisk!!

Det är det jag har att säga om Lars Winnerbäck!! Vilken spelning! Han är verkligen helt otroligt bra att lyssna på å live är det ännu bättre! Vi hade stå platser å trots att jag stått i över 3,5 timamr, så hade jag nog kunnat stå ett tag till! Lär väl ha träningsvärk imorgon, men det är det värt!!! Förbandet började 20.00 och Lars Winnerbäck började spela ca 20.30 å det var slut ca 22:45... Riktigt bra hela tiden!! Och extra bra blev det såklart på dom låtar som publiken kunde sjunga med på! Helt fantastiskt underbart! Det här ska jag leva länge på i höst mörkret!!!




"Jag hugger i sten"


"Elegi"

Hur ska man kunna somna efter detta?! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0