Väderväxling

Man kan säga att det sannerligen har varit omväxlande väder idag! Från att ha regnat till sol till regn till sol... Så just nu lyser faktiskt solen igen...

Vi hade en riktigt trevlig kväll igår! Åt sushi me E å det var såååå GOTT! Längtar redan till nästa gång! :) Sen kom Cammo me vin å vi såg Robinson å drack lite vin, som oxå var rätt gott... Surrade så klart! Vad annars?! Man har ju alltid nåt att prata om! *ler* Sen hamnade jag å Cammo hos J å spelade guitar hero! Alltså man kan verkligen bli beroende av det där spelet! Även om man inte är så duktig, så är det ändå skoj och så vill man som bli bättre å bättre hela tiden! :) Då vaknar nån slags tävlingsmänniska i en! :) Hade oxå en del intressanta diskussioner där...

Idag har jag varit på Storheden me Guddottern å hennes mamma, sen åkte vi ut till Sunderbyn å besökte L´s moster... Fick oss fika där... Sen skulle jag skjutsa ut "min familj" till Kallax, men eftersom planet visade sig vara försenat, så åkte dom hem igen å jag ska tillbaka dit vid 20-tiden... Så kan det gå ibland...

Egentligen borde man utbilda sig till coach, om nu det är möjligt?! Sen skulle man va konsult å tjäna pengar! :) Ibland funderar jag på det... Känns som om man är rätt bra på att "coacha" människor, så man kanske skulle tjäna pengar på det oxå! *ler* Fast i och för sig är det ju faktiskt en del av det jobb jag har idag oxå, man ska ju "coacha" barnen (å ibland oxå föräldrarna) i rätt riktning... :) Jaja... Men man kan ju alltid fundera...

Nu ska jag ta en stödvila innan jag ska åka tillbaka till Kallax...

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0