Så kan det bli

Fredagen försvann som i ett nafs! :) Den var ju faktiskt god oxå, kanske därför den försvann så fort?! :) Jag å Cammo hade ju för avsikt att gå på morgon-träning, men då C var förkyld blev hela tillställningen inställd... Men när jag då ändå var vaken, så tänkte jag att jag kan ju lika gärna ta en promenad innan arbetet... Sagt å gjort! När jag kom till arbetet insåg jag att det var slut fredags-choklad! Vi brukar fira att det är fredag med mörk choklad, men nu var den alltså slut... Då erbjöd jag mig att cykla å handla det, så vi alla kunde njuta av att det var fredag! :) Och alla var nöjda över det initiativet... Kan faktiskt säga att en av favorit-chokladerna just nu är Lemon & Ginger... Riktigt god, så den som inte smakat, prova! :)


Arbetsdagen gick fort å efter dagens slut begav jag mig till familjen i Sunderbyn för att umgås med dom... Jag, Pappan å Dottern hamnade i en skytteresa, så nu har jag även varit på skjutbanan! :) Jag följde me för å hålla dottern sällskap så Pappan fick skjuta i fred... :) Det ser faktiskt riktigt kul ut å skjuta, så det kanske man borde testa endera dagen... Provade hålla i "vapnet", å det väger ju en del! Men kanske om man prova skjuta liggande eller nåt?! Nåja, när vi kom hem från den resan grillade vi! (eller vadå vi, jag gjorde det då inte, men vi åt ju alla i alla fall! :) ) Vi åt å drack gott! Som vanligt, så går klockan rätt fort å den här kvällen slutade med att jag sov över där! Kändes ju lika bra eftersom jag ändå skulle tillbaka idag!

Dagen idag började ca 06:30 när Dottern insåg att jag faktiskt sovit över... Hon kom klampandes och skulle mysa! Sen såg vi Bolibompa å lät hennes föräldrar ha lite sovmorgon... Efter ca 2 timmar var hon dock hungrig, så då var det dags för frukost! :) Sen, när solen kom fram har vi suttit ute å myst tills det var dags för stallbesöket...

Lyckligare unge fick man nog leta efter! Hon verkligen älskar djur å så är hon helt orädd oxå... Det var som att hon var världsvan när hon satt där i sadeln... Det är verkligen helt underbart att se glädjen i barns ögon! Man blir glad själv oxå!


Väl tillbaka från stallresan, så var det i stort sett dags å bege sig hemåt... Efter en kopp kaffe å en snabbvisit av min vän L & T som råkade vara ute å gå, fick jag skuts hem.  Så jag tackar för sällskapet å allt annat!! Mycket trevligt!!

Nu har jag hunnit med lite middag å en visit till Coop där jag bara var tvungen att köpa GODIS! Det är ju ändå lördag... :) Sen tittade jag mig i spegeln, å insåg att solen nog är rätt stark på en vinterbelk hud! :)


Hade för avsikt att tvätta lite kläder, men min granne hann före, så det blev inget av det... Det blir inte alltid som man tänkt sig... Hamnade här framför datorn istället... Nu är det bara att invänta kvällens Eurovision Song Contest... Hoppas på trevligt sällskap då oxå!!

Och nu är det nästan sommar ute, för det är i stort sett grönt! Men luften är fortfarande ganska kall, så man ska nog klä sig om man inte sitter i solen i lä... Nåja, som jag då fått erfara, så bränner solen i alla fall! *ler*

Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig kväll/helg!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0