Umgänge i goda vänners lag...

Lördagen är här å idag har jag redan hunnit med en hel del faktiskt! Har varit på promenad med min goda vän L å sen har jag varit till "min familj" å önskat dem alla en trevlig resa till utlandet imorgon! Efter det kom jag hem å tog tag i viss städning av lägenheten... Å nu sitter jag å väntar på att E ska komma med sushi! Sen kan det eventuellt hända att jag å Cammo får för oss att gå ut, det vet man aldrig! :) Som sagt denna dag har verkligen gått och kommer att gå i tecken av umgänge med goda vänner! Nöjd blir jag över det!! :) Den sociala varelse som jag är...

Igår var det after work med delar av arbetskamraterna, vi var 6 personer, så 4 fattades... Men vi hade trevligt, maten var god å vi satt å surrade å drack lite vin tills klockan var kring 20:30, sen hoppade jag på cykeln å trampade hem... Hade ju från början tänkt ta bussen in till stan, eftersom det var rätt kyligt i luften, men eftersom jag missade bussen med typ 10 sekunder, så fick det bli cykeln... När jag kom hem efter arbetet hade jag ca 35-40 minuter på mig tills bussen skulle gå, å då tänkte jag att jag hinner nog dammsuga innan jag ska dra igen, å visst hann jag det, men då missade jag ju bussen oxå! Det är väl ändå Anci i ett nötskal!!! Tidsoptimist ut i fingerspetsarna... Å då har jag ändå blivit betydligt bättre på å beräkna tid! :) Jaja, eftersom jag har börjat lära känna mig själv så orkar jag inte ens slösa energi på att bli irriterad... :) Vi var på after work på Amphion, å där träffade jag en tjej från byn som jag inte sett på åratal! Det var ju skoj! Hon hade flyttat tillbaka till stan för ett tag sedan, så nu kanske vi springer på varandra igen... :) Det är lustigt det där med att träffa människor man inte sett på länge... Här om dagen sprang jag på en klasskompis till mig från Umeå-tiden! Hon bor i Kiruna å hade varit i Piteå... Tydligen ansåg ödet att det var dags för oss att träffas eftersom vi båda var på Coop Forum restaurangen samtidigt! :) Jag insgå att det nog är nästan 5 år sen jag sett henne sist! Å då umgicks vi riktigt mycket under studietiden... Jaja, så är det här i världen... :)

Undrar just om det inte ska sluta regna snart?! Det är ju då inge kul å gå ut på krogen om det ska regna på detta viset, då tror jag vi skippar hela idén för denna gång... Men man vet ju aldrig... Väntar minsann på att Båten ska öppna igen, för då blir det genast betydligt roligare å gå ut igen... Å då räknas det ju som att det är sommar!! Bara det!!

Ha en trevlig lördag! Det ska jag ha! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0