Tissssdag

Tisdagen har varit å farit... Har ikväll varit barnvakt hos "min familj"... Passade minsann på att mysa med alla tre killarna! En stund till alla! :) Minstingen somnade utan bekymmer, annat var det med de två andra... Efter samtal med Mamman i familjen förstod jag ju varför... De hade tagit en rejäl sovmorgon i morse! :) Nåja, dom är ju snälla, så det är ingen större fara... Dom ligger snällt i sina sängar å pysslar på... :) Om jag nånsinn får egna barn, vill jag oxa ha så lättsamma barn... :) Om man nu får önska sig det! ;) Efter att ha läst flera böcker (med båda killarna å jag i en 90cm bred säng) fick dom dela på sig... Mellansonen somnade ganska snart, men Storkillen var vaken när jag cyklade hem vid 21! Efter att ha samtalat med Mamman, fick jag veta att jag kan lifta me henne till arbetet i morgon, inte illa alls! Sparade genast en massa tid! Det är det värsta me å åka buss till arbetet, tidsförlusten... Men, men allt går ju när man är inställd på det! 

Nej, nej... Även om jag kommer å vinna en del tid imorgon bitti, så måste jag ju ändå stiga upp alldeles för tidigt, å jag borde som vanligt ha lagt mig för länge sen... Kan man måntro vänja kroppen vid att den bara behöver 5 timmars sömn?! Tänk vad man skulle få många extra timmar på varje dygn!!

Imorgon är en ny dag med nya möjligheter att lära sig nåt! Tänk vad kloka vi ska va när vi blir gamla! ;)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0