Regnig dag

Idag har det gått åska å regnat en del... Inställde min promenad på grund av regnet, orkade inte bli blöt! :) Dessutom är jag ju rädd för åskan, så att vara ute när det åskar ingår inte i min plan! Tycker inte ens om att vara själv inomhus när det åskar, sååå...

Jag har varit på besök hos T&H å barnen idag! Alltid lika trevlig å häls på dom! Å eftersom det ofta blir långt mellan gångerna, så blir man kvar där länge när man väl tar sig dit... :) Drack kaffe å surrade! Vi har i alla fall beslutat oss för att det blir Meänfestivaali på midsommar! Såg även nu i tidningen att om man köper biljetter före 31 maj så får man dom betydligt billigare! Så det måste jag fixa, får be mamma hämta ut dom... Blir säkert trevligt! Bland andra så uppträder MarkusFagervall där på midsommarafton...

Det var en man som frågade mig hur jag kunde skriva så mycket om vad som händer under en dag i mitt liv... :) Ja, egentligen så handlar det ju mest om att se det intressanta i varje sak som händer... För nåt särskilt intressant liv vet jag inte om jag har, men jag försöker ju se det fantastiska i mycket av det som händer mig... :) Eller som jag tillsammans med alla fantastiska människor i mitt liv skapar... För utan er, alla som finns i mitt liv, dom som funnits där i hela mitt liv, stora delar av det eller som nyligen kommit in, dom som stannar länge och dom som passerar fort, dom som ger mig glädje, sorg, skratt och gråt, dom som ger mig nya tankar och får mig att bearbeta mina gamla, dom som stöttar och alltid finns där och dom som ger mig energi, dom som jag träffar ofta och pratar med dagligen och dom som jag ser sällan och så alla andra som på något vis påverkar mig, skulle jag ju ha ett otroligt tråkigt å ensamt liv... Å vad skulle jag då skriva om?! :) Sen har jag väl begåvats med att kunna uttrycka mig hyfsat bra i skrift... Tack alla människor, ingen nämnd - ingen glömd, som på något vis påverkar mig och får min värld lyckligare genom att finnas till! Utan er vore Anci ingenting! :)

Nu ska jag lägga mig i sängen å läsa, för imorgon bitti åker jag mot stan igen!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0