Regnet det bara öser ner

Jaaa, det kanske var å överdriva en aning, men det har verkligen varit grått å trist å regnigt hela långa dan! Men det ska visst vända redan i morgon, så det ser jag fram emot! :)

Denna dag försvann som i ett nafs! Jag fick ju som sagt skjuts till arbetet å var med andra ord där tidigt... Så bra, då hann jag med å börja förbereda för utvecklingssamtalet som jag ska ha imorgon... Det är dags för alla samtal nu, så det är fullt ös! Samtidigt tycker ju jag det är himla kul med dessa samtal, så det är oftast mödan värt... :) Mitt i allt var jag tvungen att bege mig till stan för å ta blodprov, det var ju fort gjort när jag väl var där, det är ju resan dit å tillbaka som tar en massa tid! Eftersom jag ogillar sprutor rätt mycket, så hinner jag dessutom stressa upp mig helt i onödan... Jag vet ju att det är hur löjligt som helst, det gör egentligen inte ens ont, men vad hjälper det att jag vet det?? Fortfarande ogillar jag det! Barnen skulle ju "trösta" mig å sa att jag inte behövde grina! Gull-ungarna! Åter på arbetet var det lunch å sov-vila å rätt vad det var så var arbetsdagen till ända! Å då hade jag en massage-tid!!! Gissa om den var efterlängtad?! Hur underbart å välbehövligt som helst! Nu har jag dock träningsvärk... Så jag var rätt spänd innan... Sen åkte jag å Cammo på Dollarstore å Ö&B... Inhandlade gardiner å lite annat "tjafs" som man alltid råkar hitta på dylika butiker... När jag kom hem var jag först full av energi, men ju längre kvällen har gått desto tröttare å slöare har jag blivit... Skyller på massagen! Ska i alla fall ta tag i det där me å byta gardiner, det är ju alltid kul me nya! Men jag gör det en dag när det inte regnar så jag kan putsa fönstrena oxå... Hade även för avsikt att besöka brorsdottern ikväll, men inte ens det har jag orkat med... DÅ är verkligen energi-nivån låg... :)

Nu ska jag duscha å sen ska jag glo på Grays anatomy å sen ska jag faktiskt försöka gå å lägga mig i god tid! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0