På liv och död

Ikväll såg jag årets första igelkott!! Cammo skjutsade hem mig å medan vi satt i bilen å avhandlade diverse saker, mer å mindre intressanta, så kom det en liten söt igelkott gåendes... Dessvärre valde den att passera över vägen!! Å då kom en bil å körde över den (eller i alla fall nästan visade det sig sen)! Där trodde vi minsann att den dog! Jag sa till Cammo att nu har vi ju bevittnat hur en levande varelse har dött å nu måste jag nog grina åt det! Men efter en liten stund återuppstod det lilla livet å traskade tillbaka å då var jag nästan tvungen att grina åt det! :) Sen insåg jag att det nog är bäst att jag går in å sover, för jag är nog rätt övertrött!! :) Som alltid när jag är i farten med Cammo så får jag skratta, så även ikväll! Fast rätt många skämt är ju rätt interna å då är dom absolut inte lika roliga för någon annan! :D Men jag förlänger ju mitt liv i alla fall!

Ikväll har vi varit på "Ladies night"  på Müllers... Det var en massa företag där som visade grejer å som lottade ut lite ett å annat... Vann som vanligt ingenting, men det var ju riktigt trevligt ändå! :) Å så bjöd dom på tilltugg å dryck... Hade man då velat, så hade man kunna fylla sig rejält, för det bjöds även på öl å vin! :) Men det där me vin sparar vi till helgen... Ska på After Work med arbetet imorgon å på lördag blir det väl vin å Robinson, typ... :) Jaja, den som lever får se vad denna helg för med sig! Hoppas i alla fall på bra väder! :) Innan avresan till Müllers, så hann jag med en titt in till min bror, men mitt älskade syskonbarn ville minsann bara sova! Nåja, jag fick ju i alla fall titta på henne! :) Å faster är ju faktiskt ganska nöjd även med det! :)

Idag på jobbet har jag avklarat första utvecklingssamtalet å sen har jag haft ett annat möte på eftermiddagen, så det känns som om denna dag har gått riktigt fort! Men det brukar ju dagarna göra på jobbet... Vi har pratat lite om hur vi vill ha semester, å är det nåt vi är rörande överens om, så är det när vi vill vara lediga! :) Synd bara om det är någon som måste jobba av nån anledning, för då blir det väl lott-dragning eller nåt?! Jaja, det visar väl sig när alla barn lämnat in sin sommar-ledighet...

Nääää, nu borde jag sannerligen sova! Är som sagt redan övertrött... :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0