Mindfullness

Att vara i byn gör att man kommer närmare att leva i nuet än vad i alla fall jag gör i stan... Igår kväll tog jag med mig Prinsessan i vagnen och tog en promenad runt byn... Där gick jag å kvälls-solen lyste och jag kunde verkligen njuta av nuet! När jag passerade en sjö simmade två svanar där, och jag var mycket nöjd över att ha tagit med mig kameran! Stannade till och tittade på dom och fotade... Det var då det slog mig hur vackert det är i byn! Och som sagt det är lättare att leva i nuet när man inte är i "vardagen" utan kan njuta av att bara vara... Så när jag kom in efter den kvällspromenaden kände jag mig verkligen nöjd! Badade sen bastu och det är ju inte varje dag man får göra det, så det är bara å passa på när man är hemma i byn... Nu ska jag ut å njuta av solen, eller i alla fall när den visar sig... Sen ska jag iväg till affären me mamma å jag ska försöka leva i nuet! :) Å jag njuter av varenda sekund jag umgås med min Prinsessa! Hon är verkligen den finaste bebisen i hela världen! Och nu när hon börjat le, så vill man bara locka henne till leenden hela tiden! :) Det är så mysigt att få vara en del i hennes liv!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0