Meddelande från andra sidan?

Har sedan i morse haft ett meddelande i min telefon som inte finns... Det är ett brev i rutan och det står att det finns ett sms i inkorgen, men det finns inte! Har allvarligt börjat fundera på om det är någon från "andra sidan" som vill mig nåt?! :) Det är i alla fall tydligt att det är ytterst hemligt eftersom inte ens jag kan se det! Jaja, fortsättning följer, vi får väl se om det nånsinn kommer fram?? Jag har fått sms efteråt som syns, så inte vet jag?!

Denna dag har gått åt till att tvätta all min tvätt... Det var inte lite... Men nu är den i alla fall ren! Även om jag fortfarande inte satt in den i garderoberna... Det är det absolut tråkigaste med å tvätta!! Jag kan gärna tvätta å hänga upp å vika, men att sätta in det i garderoberna är trist! Kan det bero på att det alltid är så trångt så man blir irro bara av att titta?! :) Jag har i alla fall rensat ut lite förstora "trekvarts" byxor som jag ska ta me mig till arbetet imorgon så H kan få prova dom! När det handlar om att kläderna blivit förstora i garderoben rensar jag gladerligen ut dom!! :) Dom ska ju faktiskt aldrig mer passa! ;)

I övrigt har jag suttit på min balkong å lyssnat på grannarna som tydligen håller på att göra hela baksidan av huset till sin egen uteplats... :) Å så har jag passat på å prata i telefon! :) Om jag inte umgås me nån live, så gör jag det via telefon eller nåt?! *ler* Det är verkligen sommarkänslor i luften, en massa barn som leker, solen skiner å det är alldels grönt... Det är till å me sommarlukt å ljud i luften... :) Eller så är det bara jag som längtar så vansinnigt mycket?! Det är nu man skulle vilja bromsa tiden lite... Nu när man har allt framför sig... Får väl försöka leva i nuet mer i stället, för nån maskin för å bromsa tiden har jag inte uppfunnit! :)

Eftersom "min familj" kommer hem från utlandet idag, så ska jag dit å avlösa farmor å farfar som varit med Minstingen några dagar... Dom behövde få åka norrut innan planet landar å resten av familjen kommer hem, så då får jag passa på å mysa nån timme me Minstingen... :) Ska bli kul å höra vad barnen har å säga om resan! Dom är säkert bruna som pepparkakor å jätte nöjda! :)

Gårdagskvällen blev väl inte riktigt vad jag tänkt mig... Jag skulle ju se hela Eurovision song contest, men jag höll mig bara vaken tills dom började rösta... Å så vaknade jag när det slutade! Hade då även broderinålen i handen, så jag har verkligen bara somnat ifrån alltihop... Så kan det gå! :) Hann dock höra av "hallå:an" att det var Norge som vann, å den låten var ju ändå helt okej, om jag nu minns rätt!

Näpp, nu ska jag packa me mig middagen å cykla mot Sst, så farmor å farfar får åka hemåt... Jag lovade ju E mat, så nu får hon komma dit å äta me mig! Får se om även Cammo dyker upp... :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0