Längtan...

Oj, oj, oj vad längtan efter att få resa utomlands är stor! Och inte blev den mindre av att jag skjutsat "min familj" till Kallax och vinkat av dem när de ska på sin utlandssemester... Jag sa till barnen att dom minsann skulle bada för deras "Moster Icka" oxå! Och så där på barns vis lovade dom så klart det! :) Älskade ungar! Vad vore jag utan er kära familj???

Ibland är det tungt att bära andras bördor... Ibland är det skönt att få veta... Ibland skapar det man vet en förståelse... Ibland blir man bara mer förvirrad... Men oftast lär man sig något både om den man pratar med och om sig själv! Jag samlar på erfarenheter... Och jag hoppas jag lever länge och dör klok! :) Jag hoppas också att de människor som delar sina erfarenheter med mig blir klokare och känner glädje och ibland lättnad över att få dela med sig! HEALING är ordet som for genom huvudet på mig! Det är nog kanske det man sysslar med när man pratar med varandra om det som är både jobbigt å roligt...

Jag å Cammo konstaterade att vissa människor verkar inte prata om något, medan vi pratar om ALLT! Ja, när man pratar ofta med varandra blir även den mest oväsentliga informationen väsentlig... När vaknade du i morse? Vad ska du äta till middag? osv... Jaja, jag är nog sannerligen en social varelse! Och idag var en sådan dag som jag kände att jag behövde få vara social, så tack L & N för sällskapet! :)

Denna vecka är redan rätt fullbokad... Måndag ska vi äntligen besöka barndomsvännen och hennes (inte längre) nyfödda son... Han är ju över två månader å jag har inte ens träffat honom!!! Så är det visst när man arbetar å tiden bara flyger iväg... På tisdag har jag möte på mitt arbete... På onsdag ska jag å Cammo på Helex å höra om deras verksamhet eftersom vi skrev upp oss på två veckors gratis träning när vi var på Ladies night... (gratis är gott... :) ) Sen tror jag bestämt inte att jag har bokat in nåt på torsdag... :) Jaja, vi håller den dagen öppen med andra ord! :D

Nu ska jag lägga mig på spikmattan å läsa innan jag sluter mina blå...

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0