Konstigt möte!

Ikväll skulle vi ha p-möte på arbetet... Ja, vi hade ju det oxå, men chefen hade annat för sig å var tvungen att gå efter 45 minuter... Efter att ha berättat att alla i personalen troligen inte kommer att kunna jobba kvar om vi inte får in en massa fler barn... Det handlar ju så klart om ekonomi... Å naturligtvis kommer dom gå på tid vad gäller vem det är som i så fall måste flytta på sig... Å vem har minst tid?? Jo, JAG! Nåja, man får väl se det som en möjlighet... Men jag kan ju säga att luften gick ur mig efter det... Å inte bara mig... Alla blev som alldeles trötta... Vad som kommer att ske med detta återstår ju att se... Känner mig mest förvirrad! Vi ska väl i alla fall ha nåt klart innan semestern, så man vet var man ska börja sitt arbete efter ledigheten... I övrigt blev ju mötet ännu mer märkligt eftersom chefen inte var där å kunde ge svar på flera av dom frågor som vi hade... Somliga var mer upprörda än andra... Å när jag gick därifrån visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta... Å jag säger det igen, det är tur man har riktiga vänner!!! :D Jag å AK samtalade lite efteråt å det slutade med att vi båda höll på att skratta ihjäl oss... Vad ska man säga?! *skrattar*

Som sagt, total förvirring råder just nu i mitt huvud... Ska sova på saken så får jag se om det känns mer klart imorgon... :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0