Helgen i bilder...

Söndagen gick åt till att åka buss till stan, äta lunch på Dagobert me lilla Lillebror å Cammo, vinka av Lillebror när han skulle fortsätta söderut, hem å göra sig redo för 5-års kalas och sen vara på kalas å umgås me "min familj", fick minsann middag å allt! :) Sen var det bara hem å då glodde jag på en film: "Brudens bäste man", som var en sån där film som jag gillar - alltså bra i min smak! :) Lättsam, lite rolig å så slutar dom bra! Alltså en film i min smak! :)

Tänkte att jag skulle sätta in lite bilder från helgen i byn... :)


Man känner sig alltid välkommen till byn! :) Det är ju det här man möts av när man kommer "hem"!


Prinsessan har ju upptagit största delen av allas tid! :) Här sover hon skönt i vagnen efter en prommis...

       
                                                
Vi har varit på fotbollsmatch där hemmalaget tyvärr förlorade... :(


Jag var på en "mindfullness" promenad å såg svanar...


Regnbågen visade sig tydligt!

                     
Jag har druckit massor med kaffe! Och fikat en hel del... :)


Det har regnat en hel del å även åskat...


Jag har badat bastu varenda kväll! Å njutit av det... :)

Så det är väl ungefär hur helgen i byn sett ut! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0