Glädje

Underbara vår välkommen hit!!! Nu är det knoppar i träden, så snart slår löven ut! Kom just in efter en kvällsprommis me Cammo å känner bara hur våren är hoppets årstid! :) Hopp om att det snart är sommar å ledighet! Hopp om sol å värme! Hopp om livet helt enkelt! :) Våren känns som ett löfte om något som ska komma... När sommaren väl är här, så känner man sig nästan stressad över att den ska ta slut... Knasigt det där!

Eftersom pappa är borta me jobbet lämnade han bilen till mig å jag har haft bil till arbetet idag å så även imorgon! Känns helt underbart att åka när man vill å inte när bussen går... Kan säga att det är en otrolig tidsvinst både på morgonen å på eftermiddagen... Idag slutade jag dessutom tidigt, så jag tog mig hem rätt fort å kunde passa på att besöka min prinsessa! Hon är ju bara alldeles underbar! Idag har hon minsann pratat me sin faster! :) Eller i alla fall i fasters värld... :) Men hon har lett mot mig när jag pratade me henne, så lite respons har jag fått! Jag kan som inte få nog av henne å just nu är hon verkligen den finaste bebisen i hela världen! Å jag är sååååå stolt över att vara hennes faster!

När jag kom hem från bebis-besöket, fylld me massor av ny positiv energi, ringde jag Cammo å bad henne komma å äta middag me mig. Pasta å pastasås var det på menyn... Efter middag å kaffe åkte vi till Helex för det så kallade info-mötet, det tog ca 5 minuter å nu har vi gratis träning i två veckor... Måste försöka hinna me det oxå! :) Fast det är nog bäst man går på pass som inte är så svåra me tanke på att alla andra förmodligen tränat helt länge... Man behöver ju inte göra bort sig mer än nödvändigt! *asg* (säger hon som alltid lyckas med dom mest otroliga saker...) Nåja, eftersom vi helt plötsligt vann en massa tid beslutade vi oss för en kvällsprommis, å det var riktigt skönt ute! Man kan nog säga att vårkänslorna vaknade ännu mer... Innan vi gick hann jag få glädjande nyheter av min vän E... Nu tror jag även hon känner mer hopp om framtiden! *kram till dig*

Nu ser jag att klockan (som vanligt) springer iväg å jag som tänker hinna duscha innan Grays anatomy! Bäst å ta tag i det!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0