Flyg...

... du fula fluga flyg! Och den fula flugan flög... :) Ytterligare ett vårtecken är ju att flygfäna har vaknat... Många bor på väggen på våran förskola... Det är ganska kul egentligen med flera av barnen på jobbet, dom är livrädda för flugor, men skulle inte tveka till att klappa en hund! :) Så nu får man jaga bort flugor...


Dagen idag har varit en bra dag! (fast det är ju nästan alla dagar!) Det har ju varit hyfsat väder hela dagen, så stora delar har tillbringats utomhus... Känns på mina kinder nu! :) Jag hade till å med samling med barnen ute, å det uppskattades vill jag lova! :) Sen var vi ute på eftermiddagen oxå å åt mellanmål ute, trots att det just då skulle komma en del regn... Men allt går ju! Å det regnade inte så mycket... :) Ungarna älskar att äta ute! Det blir som mycket mer spännande då! :)

Efter arbetsdagens slut mötte jag L i stan å vi var å åt på Dagobert, även L´s mamma joinade oss! Sen prommade vi till barndomsvännen T å fick träffa den sockersöta ungen! Han var så himla me, så det märks att han inte är nyfödd längre...  :) Go-fika fick vi oxå!! Hon hade bakat smulpaj till oss... Det är verkligen en av mina svagheter vad gäller fika... Mycket gott! *tack för det* Nu lovade vi varandra att det inte ska dröja lika länge till nästa gång vi ses!! Som vanligt... :) Kanske jag borde ta tag i våra "tjejträffar" igen! Dom var himla trevliga å då träffades vi faktiskt en gång i månaden... Alla kunde inte alltid, men alla kunde nångång... Hmmmm, nu när det är vår och energin återvänder kanske jag ska försöka dra igång nåt dylikt... :) Det behöver ju inte va så speciellt, för det speciella är ju att vi ses!!! :) Man känner ju hur mycket man saknar varandra när man väl träffas... Som sagt, får nog ta tag i det där igen...

Imorgon är det kvällsmöte på jobbet... Får väl se vad vår chef ska berätta nu... Det kan man aldrig förbereda sig på! :) Men det blir nog bra... Har ju bjudit in mig själv på middag i Sunderbyn, så jag slipper åka hem emellan... :) Det är tur det finns fantastiska människor i mitt liv som förbarmar sig över mig! *ler* Dessutom ska jag låna bilen hos "min familj", så jag tar mig hem nån gång på kvällen oxå! Tack alla för att ni finns!

Njaaa, det är nog dags för spikmattan igen!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0