Bastu å mat...

Förutom att ha badat bastu, så har jag ätit denna dag... Det är som om när jag inte har nåt bättre för mig, så äter jag! :) Det lät ju iofs som om jag inte gjorde annat, å det är ju en sanning med modifikation, men det är defenitivt så att man äter och fikar mer när man är i byn! Och dricker kaffe... Nu är jag dessutom i en "kaffe-period", så igår tror jag att jag landade på 6-7 koppar eller nåt... Idag har det inte blivit riktigt lika många... :) Vi åt grillat till middag, hur gott som helst! Min kära bror är himla bra på det där med kött... Och sen gjorde jag gino till efterrätt... Mycket gott! Det är, (enligt originalreceptet), kiwi, banan å jordgubbar med riven vitchoklad i ugnen... Med glass till... Som sagt, mycket gott!

Nu har nog Prinsessan bestämt sig för att det är dags för kvällsmat! :) Hon har övat sig i att suga på nappen under en längre tid (i alla fall länge i hennes värld), å nu blev hon less! :) Så nu kanske även jag ska borsta tänderna å gå å lägga mig... Hoppas på att den där solen ska lysa från klarblå himmel imorgon, idag var det alldeles för många moln för min smak... Det kom dessutom en ordentlig regnskur på kvällen, det resulterade i en riktigt stor å fin regnbåge, så det var ju nåt positivt i alla fall! :)

Imorgon är det faktiskt lördag! Man blir som aningens snurrig med dagarna när man får en lång helg! På söndag återvänder jag till stan på förmiddagen nån gång... :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0