Vårkänslor på väg...

Jaaa, det är sant att man blir gladare på våren när solen lyser! Eller i alla fall stämmer det in på mig! Idag har jag varit ute med barnen och jobbat på att få fräknar! Måste faktiskt se mig i spegeln ikväll ordentligt för å se om jag fått några! :)

Igår, tisdag, fick jag en så kallad akut-tid till "min" kiropraktor, som fick till det som var "trasigt" i mig... Det är ju tur man har vänner som säger till en att man måste fixa till saker å ting när man är för tjurig själv för å göra nåt åt saken! :) Jag kände mig rätt mör i kroppen, men det kändes betydligt bättre idag! Igår hann jag oxå me å fika med Guddottern å hennes mamma å så fick jag middag hos dem, inte illa! Eftersom jag var tvungen att åka tidigare från arbetet för å gå till kiropraktorn, så slutade jag ju efter det... Kostade mig några komp-timmar, men det var det värt! :)

Idag har jag varit hos "min familj" å busat me killarna... Lyckades då slita nåt i axeln, som jag misstänker är ett muskelfäste... Säg den lycka som varar förevigt!! Bara å tugga voltaren några dagar, så går det väl till sig det med! Ibland undrar jag om jag har en massa otur eller om jag bara är klantig?! Vad det då än beror på så lyckas jag ju drabbas av allt möjligt konstigt... :) Det var en av mina vänner som sa att om man skulle berätta om alla incidenter jag varit med om, så skulle man kunna prata om det under en mycket lång tid! Det är ju tur att jag bjuder på mig själv, annars skulle jag väl ha dött för länge sen! :) Jag tror nog de flesta av mina vänner har varit med på nåt av alla mina tokiga upptåg... Vissa värre än andra... Mammografi på Rusta, tappa nån liten matbit i uringningen, voltat med solstol... För att nämna nåt... :) Dom som varit med lär väl le en aning... Jaja, som någon även sagt, så har man sällan tråkigt i närheten av mig! :) Får väl bjuda även på det!! ;)

Ikväll är en av mina favvo-serier på TV, Gray´s anatomy... Så nu ska jag koka lite te å slå mig ner i soffan! Sen blir det spik-mattan för å hoppas det kan ta bort det onda i axeln...

Ha det bäst i vårsolen!

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: maria

jisses ja..garvar får en vision av dig som voltar med solstolen vid poolkanten..fniss

2009-03-19 @ 17:21:26
Postat av: Milla

Ja, det ska vara du anci, herregud, garv vilka upptåg! Hoppas du blir bra!

Kram från Pajkko

2009-03-29 @ 20:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0