Tisdag = slut som artist!

Hemma efter min tisdag på andra jobbet... Är lika slut som jag brukar efter tisdagarna... Det är den jobbigaste dagen på veckan, för då är ju inte allt "som vanligt" och jag undrar om jag någonsinn kommer att vänja mig?! :) Jaja, man börjar ju känna barnen lite mer i alla fall, även om dom fortfarande inte riktigt känner mig... :) Men det ger väl sig så småningom hoppas jag!

Idag skulle jag ha haft frissa-tid, men igår eftermiddag ringde dom å sa att hon var sjukskriven, så inte det inte! Har idag fått ringa efter en "akut-tid" å ska till en annan frissa imorgon! För som jag ser ut i håret nu, kan jag ju inte se ut på fredag när jag ska på bröllop! :) I värsta fall hade jag minsann fått ta till nån "hemma-frissa" å så hade det fått bli vad det vill... Men som det är nu, så slipper jag ju det! :)

Ikväll ska jag fixa naglarna hos min gode vän! Och dessutom träna skratt-musklerna lite! För är det nåt hon kan, så är det att få mig å skratta!!! Ringde även henne igår när jag missade bussen... Var hos familjen i Sunderbyn och bussen åkte för tidigt, så jag missade den... Istället för att bli upprörd över saken ringde jag henne och det slutade med att jag fick mig ett gott skratt! Tack för att du finns!

Nu ska jag iväg till min bror å hämta ett kalkeringspapper!

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

well..jag kan komma å lägga folieslingor i ditt hår..maalarimestari..garvar



nej, herregud, min karriär som frisör är nog avslutad..men kul var det..å ditt stackars hår fick ju lite bruna slingor dagarna därpå eller hur var det nu?

2009-03-04 @ 06:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0