Måndag 16/3 2009

Första dagen på denna vecka är snart över... Har mest varit trött idag... Kan väl delvis bero på att man sovit lite i helgen... Dessutom har jag ont i nacke/axlar å känner att jag nog rätt snart borde göra nåt åt saken... Det domnar i armen, så förmodligen är det väl nån (eller några) låsningar som stör... Måste ta tag i det där på allvar IMORGON!

Om nu lördagen gick i festlighetens tecken, så verkar söndagen ha gått i "svettningarnas" tecken... :) En efter en konstaterade vi att det nog var så att "ondheten" skulle ut ur kroppen på oss alla... :) Nåja, man måste väl lida lite för att man haft roligt, eller nåt?! :) Annars var söndagen en rätt lugn dag... Var å hämtade grejer på Sommarstigen, satt där å surrade å sedan var vi å pizza... Efter det var det inte mycket mer än TV-soffan som gällde...

Idag har jag fått feber igen, RESFEBER! En mycket god vän till mig satte griller i huvudet på mig å ett nytt hopp tändes i mig om att jag eventuellt kan få komma iväg å resa i vår i alla fall! :) Man får hoppas!!! Å drömma...

Nu ska jag glo på TV ett tag innan det är dags att SOVA... Måste ju vara laddad eftersom jag inte ska vara på mitt ordinarie arbete imorgon...

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0