Känner mig som en snygging!

Hah! Äntligen fick jag då gå till frissan! Å den som väntar på nåt gott... Jag är i alla fall mycket nöjd över resultatet! Känner mig nu redo att åka på bröllop imorgon! Naglarna är snygga, håret är snyggt å jag ska ha snygga kläder på mig! Att jag då "råkade" gå in på Eleonora Laura för att titta på nya underkläder och kom därifrån med sådana som dessvärre hade en ganska dyr prislapp gör ju att jag är snygg hela jag! :D Man ska inte prova saker där, för dom passar alltid så himla bra å så kan man inte låta bli... Sånt är livet! Får väl spara in på nåt annat! (Vilket jag ju dessutom blir tvungen att göra med tanke på hur mycket jag har slösat idag!!) Oj, oj, oj...

Och det bästa av allt är att den där lappen är klar!!! När jag får tillfälle ska jag se till att lägga in en bild, så ni får se hur fint det till slut blev! :) Det jag tycker mest illa om hos mig själv är att jag alltid sparar allt till sista minuten å sen måste jag stressa för å få det klart... Nu är det ju visserligen så att jag nog jobbar rätt bra under viss stress å det är förmodligen därför som jag alltid gör allt i sista minuten, men det är sååååå jobbigt innan man är färdig! Min kära mor sa flera gånger att jag ju kan göra det sen å skicka lappen, men jag tänkte att jag måste ju i alla fall ge det en ärlig chans! Och när klockan var 23.40 var lappen klar! Hah!!

Om jag hade en dålig dag igår, så har jag haft en bra dag idag! (Ja, eller hur?! Jag har ju slösat massor med pengar på MIG, så vad kan det bli annat än bra?! :) ) Känner att energin har återvänt å det ska bli riktigt skoj å träffa en del av släkten imorgon på bröllopet! Å så får jag ju se is-kyrkan oxå!! Bara det!

Nej.... Nu ska jag krypa ner i sängen å sova gott!!!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0