Dålig dag

Idag har jag varit på dåligt humör ungefär fram till 13... Det har känts i hela kroppen, men jag har ingen aning om varför... Så där kan det vara ibland... Jag tror att det kan vara så att jag är aningens stressad över allt just nu... Jag har i alla fall talat om för alla i min närhet att jag varit på dåligt humör, så ingen behöver fundera på varför jag varit negativt inställd till typ allt! :) Det är som inte likt mig, så det är lika bra å berätta det, sen går det ju över å då är det mesta bra igen!

Dessutom ringde dom i morse å sa att även denna frisör var sjuk!!! Det kan inte vara sant tänkte jag, men jodå! Har numera en tid IMORGON... Det kanske är så att jag får kalla in Maria, för att hänvisa till kommentaren på förra inlägget... :) Jag inte bara smålog, utan jag skrattade faktiskt högt för mig själv när jag tänkte på den där insidenten... Men det blev ju rätt bra i slutändan i alla fall! Om jag nu minns rätt så gick jag från att vara helblonderad till att få sätta i bruna slingor för å dämpa det hela en aning... :) Man kan i alla fall säga att vi fick skratta en hel del då! Som ni kanske förstår är jag ju inte så där jätte-brydd om vem som fixar mitt hår, men om jag ska betala dyra pengar för det vill jag ju så klart att det ska bli bra! :)

Nej, nu ska jag iväg å göra av med dålig energi på ett core cardio pass!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0