Annorlunda dag

Så där... Nu var måndagen avverkad, igen... Måste säga att min dag har varit något annorlunda än vad jag hade förväntat mig när jag vaknade i morse... Jag vaknade dock rätt mör i kroppen efter gårdagens aktiviteter i backen! Man börjar visst ha en gammal kropp?! :) Det var det i alla fall värt, för kul hade jag (vi)!

Idag har jag haft en hel del samtal av varierande karaktär och det är väl det som gjort den här dagen så annorlunda... Som sagt så vaknade jag inte i morse och trodde att jag skulle veta det jag vet nu... :) Så kan det bli ibland... Ibland undrar jag om det är så att jag utstrålar att man ska prata med mig?? Det är en vän till mig som en gång för MÅNGA år sen har sagt "Anci, du är född till världen för att hjälpa människor!" Det lät ju väldigt stort!!! Och då tyckte jag nog att hon tog i lite väl mycket... :) Men man kan nog hjälpa på många olika sätt... Ibland räcker det med att man lyssnar å ställer lite frågor och visar att man bryr sig... Ger lite av sin tid och sin energi...

Om man får höra att någon är tacksam för att man finns, så gör ju bara det att man får en annorlunda dag... Som sagt, denna dag har varit annorlunda... Och inte bara för mig! Jag har ju även samtalat med andra som oxå haft en annorlunda dag! ;)

Och nu är denna annorlunda dag slut, och jag ska lägga mig på spikmattan och somnar troligen där... Ska samla på mig MASSOR med ny energi så jag kan möta morgondagen med glädje! :) Ska ju jobba på mitt andra jobb imorgon å blir där från 8-17:30, så det är en lång dag!

God natt!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0