Vårrus

En trött å sliten själ har varit å vårrusat ikväll... Men det är bra för själen att få igång en massa positiva endorfiner, för man mår ju bra efteråt! :) Jag hade sån tur så jag hade sällskap av min goda vän L både dit å runt de fem kilometrarna å sedan hem oxå... Vi sprang faktiskt vissa bitar å gick emellanåt, så det var inte så illa ändå! Hade picknick med mina arbetskollegor (eller i alla fall tre av dom) innan vi brassade hem igen... Å fatta å förstå vilken tur jag hade när jag kom hem... Då kom ju min Prinsessa precis hem med sin mamma! Så jag hann träffa henne en liten stund ikväll oxå!!! Hon var ju inte på solskenshumör, men vad gör det när man är så himla fin ändå?! Faster fick ju snusa lite bebis i alla fall! :) Så nu har jag allvarliga funderingar på om jag ska åka till byn i helgen bara för å umgås lite extra med Prinsessan... (eller kanske inte bara därför, men hon är ju en bidragande orsak... ;) )Det känns som om "alla" ändå ska uppåt, så egentligen har jag ju inte så mycket å hämta i stan... Ska sova på saken, så ser jag hur jag gör!

Precis det jag ska göra typ NU... Sova...

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0