Dator, presenter å vin

Måndagen kom å gick... Fattar inte riktigt vart denna dag tog vägen... Har suttit framför datorn på jobbet typ hela dan! Håller på å sorterar bilder å fixar så jag kan bränna skivor till alla barn som slutar hos oss... Tanken har faktiskt slagit mig, att vem ska göra detta om/när jag försvinner från huset?? Nåja, det är ju inte mitt problem, men jag tänker ju på barnen... Får väl försöka lära dom som blir kvar det hela... (Om tiden å energin räcker till det...) Vi får väl se vad det blir av allt! Känns som om jag är rätt likgiltig nu... Det är ju jätte-trist, men jag kan ju inte göra nåt för att förändra saken, sååå... Att konstatera är ju att medelåldern på bygget blir över 50 år när jag slutar, men det är ju ytterligare en sak jag inte kan påverka! :) Det är NÅGOT jobbigt för mina axlar å nacken att sitta så där mycket vid datorn... Har funderat hur i hela friden jag klarade av att sitta framför datorn hela dagarna förut?? Men man kanske blir van... Med andra ord borde jag inte sitta här nu, men var hamnar man i brist på annat?? Jodå, framför datorn! :)

Idag efter arbetet har jag å A-K varit å fixat presenter på stan! Känner oss riktigt nöjda... Bara å hoppas de andra tycker det är bra! :) För det är ju nämligen så att det sällan går å ge nån ett uppdrag å sen säga att det blev bra, nej, då måste alla ändå bry sig... Lite less man kan bli på det där! Jag för min del anser att om någon tar på sig nåt, så får man väl lita på att den personen gör det den ska å att det blir så bra som möjligt... Men alla är ju olika! *ler* Nåja, jag kommer inte ens orka argumentera, så är det nån som anser nåt, så får det väl stå för dom! :) Vi avslutade i alla fall våra inköp med att käka middag tillsammans. Mycket angenämnt!! :) Mitt stadsbesök resulterade oxå i att jag införskaffade några flaskor vin... Ska ju till Stockholm på fredag, så då tar jag med mig det som present å så är ju sommaren i antågande, så nog kommer det säket gå åt lite vin! *skratt*

Nu ska jag försöka slita mig från denna "dum-burk" å göra nåt vettigt innan jag ska sova... Imorgon är det utflykt som gäller på jobbet å som jag förstår det ska det bli fint väder! Vilken tur! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0