Tröttare än tröttast

Jaaa, det är så jag känner mig! Kan för det första inte begripa varför jag inte kommer i säng på kvällarna?! Det är som om jag kommer in i andra andningen då när jag borde ha gått å lagt mig sedan länge... Å så "ska jag bara" precis som Alfons Åberg... Å hur är det då på morgonen när klockan ringer?? Naturligtvis önskar jag ju att jag skulle få sova mer! Som sagt, jag behöver semester!! :)

Idag har vi dessutom varit på utflykt med barnen hela långa dan! Det är jätte-kul å va i farten, men det är oxå något som gör att man kommer sova gott på natten... Dels har vi varit ute i friska luften från 8:30 - 14:00 typ och när man är i farten så är det ju på ett annat sätt... Man måste ha mer "koll på läget" så vi kommer hem med lika många barn som vi for dit med! :) Idag var det massor med barn på Hägnan, så nog fick man kolla lite extra... Till råga på allt kom det barn som oxå hade gula västar, så dom störde ju våran ordning! *ler* Men vi har ju dom mest fantastiska barn på våran förskola! Inget gnäll för att dom måste gå en bit å så håller dom flesta sig till gruppen, så det underlättar ju en hel del... Det är ju det som gör att man åker iväg igen... Skulle det vara besvärligt så skulle man nog låta bli... :)

Hade ett kort samtal med chefen där på stående fot på Hägnan... Han har fortfarande inget svar att ge, men han sa att han verkligen försöker påverka så mycket han kan! :) Jag väljer att tro på det! Dessutom meddelade han oss att vi skulle ut å äta på onsdag nästa vecka... TREVLIGT! tänkte de flesta, men givetvis är det alltid nån som måste vara negativ å klaga på nåt!!! Vad less jag kan bli på sånt där! Jag har sagt det innan å jag säger det igen... Det är inte lätt å va ensam positiv person på ett ställe, men det är otroligt lätt att som ensam negativ förstöra för en hel grupp... Tyvärr... Nåja, nu är vi ju ett gäng som är positiva å jag tänker inte låta en person förstöra! NIX NEJ!

Nu ska jag gå å se om jag har nåt ätbart i mitt hem... Ja, nåt finns garanterat, men jag kände mig för trött för å göra nåt avancerat... Kanske måste vila lite först... :) Så jag verkligen orkar uggla halva natten igen! *skratt*

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0