Tidsoptimisten har ordet!

"Stockholm i mitt hjärta..." fast det stämde ju inte riktigt förstås, men eftersom jag då imorgon ska iväg för att besöka huvudstaden föll mina tankar genast på den sången... :) Å den sången får mina tankar på ett helt annat håll... Såsom Lulekalaset 2003... *skratt* Dom som var med lär nog dra på munnen en aning, för det var ju tack vare (eller på grund av?) sången vi fick "Dagens ros" i tidningen... Vi fick ju med oss stora delar av karaoke tältet när vi sjöng den! Jaja, det var tider det! :) Tur man minns det som varit roligt i livet! Det tråkiga kan man glömma! :)

Idag har jag jobbat över en aning! Jag känner mig så attans less på att jag aldrig blir klar med alla dessa skivor med foton som alla barn å föräldrar väntar på, så jag beslutade mig för å jobba lite längre... Ja, det blev ju inte så lite längre utan snarare typ 4 timmar efter avslutad arbetsdag for jag hem!! Men nu är jag i alla fall på vinst sidan! SNART har alla fått varsinn skiva å jag har sorterat bilder! Det är ju det som är det största jobbet, att sortera dessa bilder... Men snart är det alltså gjort å jag tror bestämt att jag ska bjuda mig själv på nåt riktigt trevligt efter detta!! Borde iofs gå på massage, för mina axlar mår inte så bra... Men det ordnar nog sig nu när jag får vila lite... :) Jag hade en sån himla tur så jag fick skjuts hem! Å det är jag varmt tacksam över! Slapp åka buss å kom hem snabbare än väntat... :)

Och så var det ju det där med å packa saker i en väska... Näää, jag är INTE klar med det ännu! Men jag behöver ju inte så mycket för två nätter borta, men det är ju det där med vädret... Man måste ju ha kläder efter väder... Å om det är skiftande väder blir det mycket mer kläder... Eller nåt! :) Och så tror jag ju att jag ska hinna allt imorgon på morgonen... Å jag vet att jag borde ha lärt mig att så kommer inte ske, men är man optimist så är man! Jag har ju i alla fall en tanke med vad som ska med! :) Och om jag över huvudtaget ska få sova nåt i natt, så ska jag faktiskt slänga ner lite saker i en väska å sen lägga mig på spikmattan! :)

Ha det toppen där ute i världen! Det försöker jag ha!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0