Sommaren fortsätter...

Men vilket underbart väder vi har! Idag har det förvisso kommit en regnskur och gått lite åska, (vilken tur att jag var inomhus å inte upplevde så mycket av den eftersom jag är åsk-rädd!), men som det verkar på väderleksrapporterna är det sol som gäller även framöver...

Idag har jag tillbringat hela denna super-varma dag inne i ett garage för att sälja grejor på Loppis! Det var inte så jätte-mycket folk, men ändå en ganska jämn ström, och vi fick ju sålt en del i alla fall. Allt som man slipper ta med hem är vinst! Eftersom vi tyckte att det var rätt kul å stå där, har vi beslutat oss för att göra ett nytt försök en annan gång! Och innan dess ska man hinna med "stora rensningen"! Det finns ju en hel del som man kan göra sig av med! :)

Gårdagen gick i solandets tecken... Packade picknick väskan å diverse annat å begav mig till Arons med C vid 11-tiden... Vi förblev där till ca 17!!! Jaaaa, jag har blivit lite bränd på vissa märkliga ställen, så det kanske var tur att jag har befunnit mig inomhus denna varma dag... :) Även E kom dit med barnen å P kom dit med killarna, så jag har även fått bada med barnen! :) På kvällen var det dags för en Båten-resa igen... Jag cyklade till Cammo vid 17.45 å vi satt där å surrade å gjorde oss snygga(re) innan vi begav oss till Båten för att intaga middag tillsammans med ett gäng bland annat från Cammos arbete... God mat, sol, öl och en massa folk... JA, vi hade trevligt!!

Nu väntar tv-soffan!

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Om jag inte jobbar nästa gång det blir loppis så är jag gärna med. Har ett antal attiraljer som jag gärna blir av med...



Ska försöka göra bort så myket shopping som möjligt i morrn så kanske vi kan sällskapa på arons på tisdag om du inte har något annat inplanerat då.



Ha det! Kram

2009-06-28 @ 10:01:36
URL: http://bloggycecilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0