Sommar, sommar, sommar

Vilket väder! Vilken känsla! Det är den här känslan jag jagar, försöker fånga och bevara... Bra att ha till den mörka hösten å vintern... Så nu samlar jag kraft! Både genom solen och ljuset, men också genom att samla på känslor! Massor av bra känslor, tack! :) Med känslor är det kanske den positiva energin jag egentligen menar... Den som man får genom att umgås med människor man tycker om, leva livet som det känns rätt att göra JUST NU... Inte passa en massa tider å mest bara njuta! Göra alla möjliga "må bra-saker" som man kan komma ihåg då när det är mörkt å kallt å man känner att det mesta känns lite deppigt... Som jag skrivit tidigare ska jag försöka komma ihåg att fånga min sommar även på bild, då kanske det är lite lättare att påminna sig om alla dom här trevliga känslorna... :)

Ikväll har jag varit i farten med Cammo. Vi for å tog ett kvällsdopp i Kvarnträsk! Och det är också en sån där känsla som man ska bevara! Det kändes först aningens kallt i vattnet, men när man väl doppade sig var det ju riktigt skönt! Där simmade vi omkring ett tag å sedan drack vi bedhavt kaffe å åt mackor från Dagobert! Som sagt en känsla att bevara! Kvällssolen värmde och när jag tittade på termometern när vi kom hem vid 21:30 var det fortfarande ca 21 grader varmt... Säga vad man vill om sommaren här uppe i Norr, men jag klagar då inte! :) Min dag började i tvättstugan, och efter det begav jag mig med C till Arons, där mötte vi även upp E... Så där har jag umgåtts under dagen! En mycket bra dag!


Kvarnträsk i kvällssol!


Igår var jag på massage, så även den dagen började bra! Och den fortsatte bra oxå... För sen gick jag å Svägerskan på prommis med Syskonbarnet, och åt lunch på min baksida å på det drack vi kaffe... Sen kom även Cammo förbi en sväng, å rätt vad det var hade vi byggt en altan till mig, å även odlat en massa trevliga växter... Okej, det var bara i tanken, men nog skulle det sannerligen vara trevligt! Sen hann jag med att besöka "min familj" där Pappan höll på att fälla träd å behövde lite ögon på killarna medan han förde bort en del av träden... :) Sedan på kvällen var vi ett gäng som var på Somamrgympan på Östermalm... Riktigt trevligt faktiskt! Om inte annat så är det skönt att gympa utomhus då är ju luften lättare att andas! ;) Ytterligare ett sätt att umgås på! *ler*

Nu är det dags för tandborstning, spikmattan å min bok! Tänk om jag skulle hinna lägga huvudet på kudden före 24 denna dag?! Imorgon väntar Arbetsförmedlingen... Å det är en sak jag absolut INTE ser fram emot, men det ska ju göras ändå...

Tack för idag!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0