Onsdag!

Så var årets Gårdsfest på jobbet till ända... Trots att det var kallt å regnet låg i luften var det riktigt många som anslöt. KUL! Vi hade faktiskt sån tur så det började inte regna förrän de flesta gått hem... Vi har verkligen helt underbara barn å föräldrar på våran förskola! Vilket gör det ännu jobbigare att vara tvungen att sluta... Om det då blir så... Jag har ju fortfarande "is i magen", men snart är den där isen en stor klump... Men som jag fattade det på chefen skulle han ha nåt slags besked att komma med innan veckan är slut... Skönt det i alla fall! Livet är bra mycket enklare när jag är hemma än på jobbet, för på jobbet blir man ju konstant påmind om att man kanske inte ska jobba kvar till hösten, å det är ju liiiite jobbigt att tänka på att man kanske inte får vara med å forma dom där fina barnens framtid... I och för sig får jag väl äran att träffa andra barn, men... Nåja, vi får ju se vart det hela leder. Blir nog bra! :) Vi i personalen fick en korg full med godsaker av våra familjer... Som sagt, dom är fantastiska! Å vi kommer att få njuta av våra fikaraster ända tills vi går på semester! :) (fast det där är nog en sanning med modifikation, för känner jag oss rätt kommer vi å äta upp innehållet rätt snabbt... :) )

Då var ytterligare en dag på denna (rätt jobbiga) vecka slut! Jag har avslutat kvällen i soffan med min favoritserie på TV! Då får man leva sig in i någon annans värld ett tag... :) Min kära vän Cammo brukar påminna mig om att det bara är på TV om jag lever mig in i det för mycket! *ler*

Nu ska jag faktiskt gå å lägga mig i tid för en gångs skull! Jag lovar! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0