Kort rapport från byn

Befinner mig hemma i byn å "vilar upp mig"... Ja, man kan nog säga det, för jag har sovit till 9:40 i morse! Å  då somnade jag som en sten igår vid 24-tiden... Behövde väl sova?! Jag beslutade mig igår för att det kunde va lika bra att jag brassade till byn... Då kan jag "bara vara" hela helgen... Dagen idag har gått åt till att besöka affären, baka blåbärsbullar och umgås med Prinsessan... typ... Tänk att en person som är så liten kan uppta så mycket av alla människors tid! :) Man kan ju sitta å titta på henne och prata med henne hur länge som helst! Hade vissa planer på att åka på fotboll, men det var så kallt å trist väder, så jag gjorde om planerna... Idag har även Guddottern varit å hälsat på med hennes mamma å mommo... Hon blir så himla stor i jämförelse med Prinsessan... :) Klart det skiljer ju ett år mellan dom! Konstigt vore det väl annars... :)

Nu har jag sannerligen nedräkning till semestern! Tror minsann att jag ska gå direkt efter midsommar... Det verkar inte som om det skulle bli nåt problem. Vi har inte så många barn å det är rätt många som tänkt sig att arbeta... Just nu tror jag att jag behöver ledigheten så snart som möjligt istället för att va ledig längre in i augusti... Vi får väl se hur det blir... Ska kolla upp det på måndag, så man vet vad man ska ställa in sig på... Dessutom skulle det inte va helt fel med en utlandsresa senare i höst, å då gör det ju inget om man börjar jobba i början av augusti! :)

Nu ska jag nog borsta gaddarna å gå å lägga mig å läsa... Som sagt, jag vilar upp mig! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0