Kalas-tisdag...

Dagen idag har väl egentligen inte varit så där jätte-bra... Det tär på mig att gå å inte veta! Bara jag vet så kan jag utgå från det, men just nu är som allt så himla osäkert... "Ha is i magen" var rådet min chef gav mig... Jaja, men innan veckan är slut så vill jag ha nåt slags svar i alla fall! Annars kommer jag väl va totalt mentalt slut innan semestern...

Idag tog jag med mig äldste sonen i "min familj" på kalas... Det är ju inte så himla lätt å komma på ett nytt ställe me nya människor utan att alls reagera... Men efter att ha fått "landa" lite så hade han i alla fall himla kul! Och han var så glad över att han stannat å lekt, så det var ju för väl att jag inte "gav upp" efter två minuter... :) Nu fick han ju känna glädje istället för misslyckande... :) Nåja, kalas är ju oftast trevliga å så även detta kalas! :) Kaffe å tårta å en del surrande innan vi styrde kosan hemåt igen... Hemma hos "min familj" läste jag Bamse för honom innan jag med mycket möda å stort besvär orkade cykla hem... Känner mig aningens trött måste jag erkänna!

Imorgon kväll är det "gårdsfest" på jobbet å på torsdag ska jag va me i Vårruset (som jag tillfälligt förträngt)... Det var den veckan det! Alla såna här saker är ju himla trevliga, men ibland är det liiiite jobbigt att allt hamnar samtidigt... Dessutom har jag en hel del som jag ska slutföra på jobbet innan sommaren, å speciellt om jag ska sluta, då blir det helt plötsligt ÄNNU mer å göra! Men.... DET LÖSER SIG! :D

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0