I denna ljuva sommartid

Jikes vad man njuter av livet!! Jag försöker verkligen suga i mig allt, varenda sekund å inte bara tänka på vad jag ska göra "imorgon"... Å idag har jag sannerligen njutit! Sa till L & L ikväll när vi satt ute hos "min familj" att "detta är livet!" Att sitta ute en sommarkväll, surra med goda vänner, dricka kaffe å bara njuta! Ingen tid att passa å veta att jag får sova imorgon bitti! SKÖNT!!! Hoppas vi får ha vackert väder mååånga dagar denna sommar!

Dagen idag har gått i goda vänners tecken! Började dagen med att ta en prommis med Guddottern å hennes mamma. Sen hem för att fixa lunch att ta med till Arons... Väl där dök alla möjliga goda vänner upp och i alla fall jag hade en trevlig dag med sol, bad å vattenrutchkana! Som sagt livet är härligt! Sen var det dags för middag hos "min familj"! Cyklade förbi Coop å inhandlade bland annat färska jordgubbar, så L fixade till en tårta "bara så där"! Efter att ha ätit renskav i pitabröd med sallad blev det tårta å kaffe till efterrätt... Sååå himla gott alltihop! Tack underbara ni för att ni finns!!! Å underbart att sitta ute i eftermiddagssolen å äta! Och efter att vi varit på en cykeltur, så kom även LRo på besök, å henne har jag inte sett på EVIGHETER, så det var mycket trevligt!! Som sagt, jag njuuuuter av livet! Å just nu känns det som att absolut ingenting ska få förstöra denna känsla heller! Heeeela semestern ska jag minsann försöka leva i nuet, inte planera så mycket, mest bara vara å ta dagen som den kommer... Jag har inte ens batteri i mitt armbandsur, så jag lever lite halvt utan tid oxå! *skratt*

Här kommer lite bilder från Arons badet:

Solen skiner...

... himlen är blå...

... vad det är skönt att leva då!

Så här kan man oxå skydda sig från solen! :)

Dessa är dock inte mina goda vänner! Jag har ju lite "duvskräck", så dom skulle jag absolut kunna vara utan!! Men, inte ens dom kan förstöra det trevliga med att ha picknick i solen!

Nu ska jag njuta av min bok ett tag innan jag ska sova... Är lite lätt matt efter att ha varit i solen i stort sett hela dagen! Tack alla underbara människor som förgyller mina dagar! Ingen nämnd - ingen glömd! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0