Det var en kväll i juni

Den sången får mig osökt att tänka på min goda vän L!! Varenda gång jag hör den, så tänker jag på henne! Så även ikväll då den spelades på Allsång på Skansen... Det var alldeles för länge sen vi sågs!! Men nu är det semester, så bot å bättring på det! Saknar ju dig å ditt umgänge!! :)

Så var Allsången igång igen... Så nu är det sommar även på Skansen... Å så ska det mördas folk i Midsummer... Missade dock det programmet ikväll... Har varit hemma hos E å planterat ute blommor, eller jag har inte planterat så särskilt mycket, men jag har ju i alla fall hjälpt till att få upp lådorna där dom ska bo... :) Och så var jag sällskap å det är väl inte fy skam det heller?! Allsången såg jag, men sen var det mer dags att bege sig hemmåt igen... Får göra ett nytt försök med morden nästa vecka... :)

Idag har jag hunnit med en hel del faktiskt... Förutom att jag hunnit bli förkyld (vilket inte ingick i sommarplanerna, men det är väl så det brukar bli när man blir ledig å slappnar av...) så har jag hunnit umgås med Svägerskan å Prinsessan... Eftersom jag hade paj kvar sen igår, så tog jag med det å vi åt lunch gemensamt efter vår promenad i solskenet (växlande molnighet om man nu hellre vill kalla det så)... Sen cyklade jag till Guddottern å var med henne medan hennes pappa skulle iväg på ett ärende... Hon sov när jag kom dit, men jag hann träffa henne innan jag cyklade hem igen... Sen cyklade jag in till stan för att möta upp E.... På väg mot stan hann jag träffa flera bekanta... Men så trevligt med semester! Man träffar till å med människor "bara så där"... Folk tinar ju fram när det är sol ute... :)

Nu ska jag bege mig mot sängen å spikmattan! Fast man kanske inte ska ligga på spikmattan när man är förkyld?? Blir det värre då? Nåja, det visar ju sig, ondheten ska ju ändå ut! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0