Tisdags-babbel

Tisdag! Igår hade jag mitt medarbetarsamtal och det gick riktigt bra, trots att jag var rätt oförberedd... Fast får man materialet på en fredag å ska ha samtalet på måndagen efter, då FÅR man vara oförberedd... :) Eftersom jag är en rätt öppen person, så sa jag vad jag tyckte å kände kring det mesta... Lika bra det! Min chef är i alla fall nöjd med mig som pedagog och han tycker jag gör ett bra jobb, då vet jag ju det i alla fall! :) Om övriga sen har problem med den saken, så kan jag ju inte göra så mycket åt det, det får stå för dom! (inte för att jag tror nån har det, men...) Vad gäller diverse förändringar på jobbet, så sa han att han skulle genomföra dem, å att dom inte skulle vara stora... Dettta efter att han pratat med alla... Så då får vi väl se vad han har för plan i rock-ärmen... :)

Idag slutade jag tidigt, men eftersom jag fortfarande är vansinnigt täppt, så beslutade jag mig för att det inte var lämpligt att åka å simma... Jag å Linda hamnade i stället i en resa till Babyproffsen som har utförsäljning... Hittade lite ett-års presenter till dom framtida ett åringarna... Då behöver man inte fundera på det heller! Efter det blev jag inbjuden på middag hos dem, så då hann jag med att busa lite med Nelly oxå... (jag har det som bra med mina mat-inbjudningar... Det är tur att så många tycker om att bjuda mig på mat, så jag slipper äta själv! :) Mycket trevligare att äta med andra!!)

Nyss provade jag min julklapp som är en nässkölj! (jadå, jag fick en sådan i julklapp av min omtänksamme kusin!) Den verkar fungera lite i alla fall, men jag befarar att jag måste ringa å beställa rinexin av en läkare, för detta verkar inte bli bättre... *suckar* Jaja, bara jag slipper få feber å bli sängliggande, så blir det nog bra! :) (tar dessutom det mesta av sjukdomar så länge magsjuke bacillerna lämnar mig i fred!!)

Min spikmatta är alldeles förträffligt bra! Kanske inte så skönt att lägga sig på den, men efter ett tag, så känns det alldeles varmt i hela ryggen... Det sägs ju att den ska ha god effekt på det mesta, å jag tror ju på det, så då funkar det säkert! Om inte annat, så känns det som om man sover gott efter att man legat på den... :) Så nån effekt har den i alla fall!

Kvällen får lov att gå i lugnets tecken... Kanske ändå att man kan bli fri denna nästäppa då... :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0