Tankar en måndag

Då var det en ny vecka igen... Jag måste ju ha ett fantastiskt roligt liv eftersom tiden går så vansinnigt fort! :) (Jag vill ju inte kännas vid att det är så att tiden går fortare ju äldre man blir...)

Första dagen på arbetet denna vecka var helt okej... Det är som kul å komma till jobbet å vara efterlängtad! Många kramar fick jag!! Det är bra att starta dagen med det, då fyller man genast på energi-nivån... :) Jobbade sent, så jag har inte kommit hem förrän vid 18... Tur att det inte är varje dag, för man hinner bli så himla hungrig innan man är hemma! :) På måndagar, när jag stänger, äter jag alltid "snabb-mat" det vill säga det som redan är tillagat och finns i frysen... :) Så även denna dag... Idag var det fisksoppa som stod på menyn...

Ikväll blir det idrottsgalan å sen så klart PRISON BREAK! Det är ju måndag...

Imorgon slutar jag rätt tidigt å tänkte då hinna med å umgås lite! Måste ju passa på, efter att jag börjar jobba tisdagar på den andra förskolan vet jag ju inte vad jag kommer ha för arbetstider... Å dessutom blir det heltid, å då får man mindre fritid... :) Det är väl så att tid är pengar eller nåt?! Jag antar att detta blir klart på fredag när vi har våran planeringsdag... *suck*

Nu ska jag sätta mig i TV-soffan å glo på Idrottsgalan!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0