Imorgon är en annan dag...

Imorgon ska vi ha planeringsdag på jobbet och diskutera hur vi ska organisera oss i huset och lite annat ditt å datt... Ska bli MYCKET spännande att se var detta slutar!! Efter imorgon är ju tanken att jag ska kunna börja jobba på den andra förskolan en dag i veckan utan att det ska bli problem på mitt "hemviste"... Som sagt, det ska bli spännande att se var detta slutar... Men... Det är ju egentligen inte mitt problem, utan jag ska ju gå dit jag blir tillsagd att gå... :)

Är nyss hemkommen från ett vattengympa pass! Mycket skön träning!! Fick minsann middag hos "min familj" innan också, så det har varit en bra kväll! :)

Imorgon kväll blir det 40-års fest... Förra helgen 30-års fest å denna helg 40-års fest... Många kalas blir det... :)

Nu ska jag ladda in bilderna från förra helgens party så jag har en kamera med tomt minne imorgon... :)

"God grant me the serenity
To accept the things
I cannot change...

The courage
To change the things I can...

And the wisdom
To know the difference."

Det är visst så här jag lever numera?!

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej bruden! hur gick mötet?

2009-01-23 @ 19:06:54
Postat av: tina

hej annica, vart är det nya stället du ska jobba på? Vi borde ses nån dag.. länge sedan! Kram!

2009-01-25 @ 10:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0