Hemska tanke

Idag har jag varit på en promenad med Linda å Nelly och sen har vi varit på 1-års kalas! Jag tror inte jubilaren var så medveten om att det var just honom vi firade, men han smaskade i sig sin tårtbit och såg nöjd ut i alla fall! :) Det var många barn och vuxna på kalaset, så det var trevligt å träffa lite folk! Men samtidigt känner jag mig inte helt kurant, så då blir man rätt trött av allt oxå...

Jag som sällan är negativ känner nu att en känsla av pessimism håller på att inta min kropp... (hemska tanke!) Om inte den här smärtan som jag har i mina bihålor snart försvinner så kommer jag dels att bli missbrukare av alvedon och dels en pessimist! *blääää* Jag trodde väl aldrig att man kunde bli överlycklig för att man får snyta sig, men i morse blev jag det!! Då tänkte jag att det kanske trots allt finns hopp om att det blir bra SNART... Men nu, känns det mest bara jobbigt! Jag vill ju att allt ska hända GENAST och jag tycker verkligen inte om att vänta... Men, men man får visst inte bestämma altt här i livet! :) Nåja, kanske att det ändå blir bättre IMORGON...

Nu sitter jag mest å väntar på att jag ska äta... Har mycket dålig fantasi vad gäller mat just nu, men nåt måste man ju äta i alla fall... :) Kvällen kommer att gå i lugnets tecken framför TV:n! Det vet jag i alla fall! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0