Dag 1 på vecka 3...

Då var måndagen gjord... Alltså bara resten av arbetsveckan kvar! :) Det har varit en rätt skön dag på jobbet med inte alltför många barn... Man hinner som med alla på ett helt annat sätt då! Imorgon ska jag på föräldramöte på mitt andra jobb. Jag ska ju börja vara en dag i veckan på en annan förskola, å dom skulle ha föräldramöte imorgon... Då måste man ju visa sin goda vilja och komma dit! :) Blir ju trevligt å se vilka man ska jobba med och vilka föräldrarna är... Som det ser ut så kommer jag å vara där på tisdagar... Men när det ska dra igång, det vet jag inte... Inte heller mitt problem, jag går dit när jag blir tillsagd att göra så! :) Jag övar som sagt på att inte ta på mig saker som jag ändå inte kan göra nåt åt... :) Ingen idé å stressa upp sig, det löser sig!!!

Det blir byn till helgen igen... Ska på 30-års fest! Och det ser jag fram emot, kan inte tänka mig något annat än att det blir trevligt! :) Och för övrigt blir det väl vad man gör det till, alltså trevligt! :)

Jag sitter här å funderar på om det är någon idé att lägga sig i soffan (det innebär med största sannolikhet att jag somnar) eller om jag ska försöka härda ut... Det är bara det att ikväll är det PRISON BREAK, å det vore ju synd å skam om man somnade då! :)

Känns som om jag kommer att ge vika för sömn-behovet...

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Tänkte bara säga att jag allt som oftast är in och läser din blogg. Tycker även att din nya inställning låter sund. :)



/Jonas

2009-01-12 @ 19:47:23
Postat av: Erika Å

Hallåj! Var ngnstans ska du börja jobba en dag i veckan? Hoppas att det är på mina barns avd!=) En i personalen pluggar å är borta titt som tätt... Olika vikarier varje gång... inte så kul... Tvideloo

2009-01-13 @ 18:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0